O sa aveti parte si de reclama romaneasca interbelica, si de reclama din perioada comunista. O sa radeti si o sa plangeti. O sa filozofati pe marginea publicitatii romanesti si o sa surprindeti concepte si detalii de design, neasteptate pentru acele vremuri. Sampania Zarea nu prea a vrut sa stea la poza, dar o puteti admira mai bine, pe viu, pana pe 20 mai, la ICR.
haioasa expozitie, dar foarte dezamagitoare calitatea… niste printuri A3 scoase pe print digital, prinse de niste panouri cu pioneze… asta o fi nivelul unei expozitii reprezentative despre “cultura” publicitatii romanesti, organizat in institutia “flagship” a culturii romanesti? mi se pare ca sampania/vinul servit la protocol a costat mai mult decat productia/montarea expozitiei in sine… dezamagitor 🙁
probabil că icr nu dorea să afirme sau să marcheze ceva, ci doar să bifeze încă o manifestare! după ce o voi vedea această expo, voi fi mai în măsură să spun mai multe…
Intradevar, calitatea printurilor expuse e dezamagitoare. Altfel, ideea e buna.